سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت مخزن کامپوزیت-مزایا مخزن کامپوزیت

 

مخزن کامپوزیت چیست؟

مخزن کامپوزیت انواعی از مخازنی است که امروزه در صنایع مختلف مصارف فراوانی دارد.همانطور که از نام مخزن کامپوزیت مشخص است جنس بدنه این مخزن از کامپوزیت می باشد که با ظرفیت حداکثر 1600 گالن تولید می گردد.مخازن کامپوزیت برای ذخیره سازی گاز طبیعی در وسایل نقلیه به طور گسترده ای مورد استفاده قرار گرفته اند.مخزن کامپوزیت ازپلی پروپیلن هم پلیمر ساخته شده است که با یک الیاف فایبرگلاس می باشد.مخازن کامپوزیت از مقاومت بالای برخوردار می باشند به گونه ای که می توانند قابلیت های مکانیکی و شیمیایی را داشته باشد.

مزایا استفاده از مخزن کامپوزیت:

مقاومت بسیار بالا

قیمت مناسب

طول عمر بالا و مفید

عملکرد و دوام برجسته در محیط های شیمیایی سخت

مخازن کامپوزیت به هیچ وجه زنگ نمی زند

این مخازن به تعمیر و نگهداری کم یا بدون نیاز به نگهداری نیاز دارد

مخازن کامپوزیت گزینه مناسبی برای جایگزینی مخازن بتن

قابلیت تولید در ابعاد و طرح های مختلف

کاربرد مخزن کامپوزیت:

از مخازن کامپوزیت به دلیل مزایای ک دارد در بیشتر صنایع استفاده می شود از پرکاربرد ترین کاربرد های ان به نگهداری آب در حجم زیاد (آب شرب، آب شور، آب آتش نشانی، آب فاضلاب)، نگهداری کود،نگهداری سوخت (گازوئیل، نفت، مواد پتروشیمی)، ذخیره سازی مایعات شیمیایی ودخیره سازی روغن و مواد خوراکی و..اشاره کرد.

مخازن کامپوزیتی SMC-GRP   :

مخازن کامپوزیت شامل مخازن کامپوزیتی ماژولار SMC-GRP می باشد که در این نوع از مخازن کامپوزیت پنل های پلاستیکی که با الیاف شیشه یا کربن ترکیب شده اند با استفاده از پیچ و مهره در محل نصب مخزن به صورت ماژولار مونتاژ می شوند.البته پیش از مونتاژ نیاز است تا سطح محل نصب مخزن آماده سازی شده باشد. با توجه به مواد مورد استفاده و همچنین طراحی این مخازن از لحاظ خوردگی بدنه مخزن در هنگام تماس های طولانی با آب و دیگر مایعات مقاوم هستند و نگران این موضوع نباشید.مخزن SMC درابعاد بزرگ ارائه می گردد و ویژگی مهم این نوع مخزن محسوب می شود.از مخازن GRP معمولا در نگهداری اب و سیالات کم کاربرد دارد.

مخازن کامپوزیت براساس شکل ظاهر:

مخزن کامپوزیت براساس شکل ظاهر به مخزن کامپوزیت مکعبی،عمودی و افقی تقسیم می شود.

نصب مخازن کامپوزیت:

مخزن های کامپوزیت را می توان به دو روش کلی نصب کرد هم به صورت دفنی و روباز می باشد.

نکات مهم درطراحی مخازن کامپوزیت:

در طراحی مخزن کامپوزیت باید به موارد زیر توجه و دقت شد

نیروی وارده از زلزله و رانش زمین

نیروی وارده از وزن برف

نیروی ثابت تکیه گاهی

نیروی احتمالی خارجی

تولید کننده مخزن کامپوزیت:

کارخانه تولید مخزن کامپوزیت هلدینگ صنایع برتر، با پشتوانه چندین سال تجربه مدیران آن در زمینه تولید انواع مخزن کامپوزیت با بهره گیری از جدید ترین فن آوری های روز دنیا، با کیفیت ترین مخزن کامپوزیت را تولید و ارائه می نماید و با بهره گیری از دانش روز و مساعدت مشتریان گرامی درصدد پیشرفت و نوآوری روزافزون می باشیم.کارشناسان فروش مخزن کامپوزیت هلدینگ صنایع برتر همیشه برای کمک به شما عزیزان در خدمت هستند. آن ها تجربه گسترده ای در زمینه تولید مخزن کامپوزیت برای طیف گسترده ای از بخش ها دارند. برای راهنمایی یا اطلاعات بیشتر در خصوص تولید مخزن کامپوزیت و استعلام قیمت مخزن کامپوزیت به سایت هلدینگ صنایع برتر مراجعه نمایید. برای راهنمایی و پشتیبانی با تیم متخصص هلدینگ صنایع برتر در تماس باشید.